Mama, can this really be the end?

Mätt och belåten efter delizie con funghi. Dock mycket sur på vår diskmaskin som stannar _hela tiden_. "Spolarm stoppad", står det och då måste jag plocka ut den och pilla i de små hålen efter typ matrester. Detta gör inte min mamma för 1. jag måste börja ta mer ansvar 2. hon har musarm och 3. hon glömde hämta ut medicin när den tog slut så hon tog inte den på tre dagar eller nåt sånt = hon har yrsel, hon mår illa, hon är hur emotional som helst. Hon grät när vi kollade på "Mannen som talar med hundar".

Well well cykelställ, om två dagar drar jag till Karlstad där jag spenderar natten hos min mammas kompis Catherine, hon har Wii Fit (L). Dagen efter sätter jag mig på en buss till AAAARRRRVVVVIIKKAKAKAAHAAHAHAHAAAA! Wooooow jag kommer se Depeche Mode, woooooww jag kommer campa i regnet, wooooowwwww jag kommer se massa snygga killar WOOOOOOOOOOOOOOOOOOW! Peppeeeennnnnnnnn.

Ganska ointressant inlägg. Rörigt var det också. Jag kompenserar med bilder på MANNEEEENNNNNNNNNN.





Försökte sätta dem bredvid varandra, det gick asdåligt.

/Thérèse

Kommentarer
Postat av: julia, som inte är så estet

bobdylanbeztakonzertenimittliv

2009-06-28 @ 00:54:26
URL: http://minonkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0