FÖRLÅT.

Sorry sorry ppppeople. Har inte bloggat alls på, vadå, en månad?

Har inte haft så mycket att skriva om. Bal imorgon. Skolavslutning på torsdag. Är skitfint väder nu, men ska bli sjukt dåligt på torsdag har jag hört. Snälla, snälla, inte på skolavslutningen!

Och avslutningen, ja. Vill dö lite när jag tänker på den. Jag ska ju fortsätta i min skola, men alla andra då? Folk som jag har känt hur jävla länge som helst och som jag i vissa fall aldrig kommer träffa mer. Så sorgligt, och alla lärare! Mentorer! Atmosfären! Äsch, jag vetefan.

Men sommarlovet ska bli underbart. Jag ska till Italien i sex veckor, så fyra-fem veckor i Sverige. ÅH sommaren.

   

Bild sen förra sommarlovet. Funkade inte med större?


/Antonia

Kommentarer
Postat av: julia

du ser fett gangstah ut med polisbilen i bakgrunden

2009-06-11 @ 01:33:45
URL: http://minonkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0