En händelse som för längesen glömdes bort att det kunde inträffa; THÉRÈSE BLOGGAR PÅ ATAL!

Den här bloggen är ju. Aktiv. Heh. Men vad ska man skriva om egentligen? Det finns ju inte "seriösa" läsare som klickar in varje dag och ba "åååh vad fina bilder/texter". Nejnej, det finns det inte. De enda som läser är vänner som kan finna det smått roande lite då och då. Och eftersom det är så så kan jag skriva i princip vad som helst, det jag har lust med, wiie! En liten text om mitt liv känns väldigt lustfyllt, hehe. Ja, vad kan man säga om det? Jag har FEM saker till på måndag, ja, FEM. Har gjort klart typ en men är nästannästan klar med resten så jag tror det löser sig. Just nu har jag tagit min första paus på hela dagen, jag är duktig. Lyssnar på Patrick Wolf (<333333333) och är lite sur på mamma för att hon pratar så JÄVLA högt när hon pratar i telefon. Jag skojar inte, hon pratar "normalt" i vanliga fall men när hon pratar i telefon så förvandlas hon till en sopranosångare. Hoppas min jämförelse var smått roande, hehe.

Nej nu ska jag väl fortsätta med historian (som är på ENGELSKA) eller kanske äta mat. Hm, svårt val!

/Thérèse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0